Studia Podyplomowe Reklamy i Promocji


Sekretariat Studiów Podyplomowych:
mgr Marta Szmytkowska
Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
ul. Umultowska 89a
pok. 48
tel. 61 829 65 16, fax 61 829 66 26
poniedziałek-piątek, godz. 9.00-15.00
e-mail: marta.szmytkowska@amu.edu.pl

Szczegółowe informacje: http://podyplomowepoznan.pl/reklama-i-promocja/

Charakterystyka:
Prowadzenie firmy – nawet tej najmniejszej – zmusza pracodawcę do ciągłego zabiegania o pozyskiwanie nowych klientów. W warunkach ciągłej konkurencji nie jest to zadanie proste i wymaga permanentnego wsparcia ze strony działań reklamowych i promocyjnych. Wiele osób zatrudnionych na stanowiskach związanych ze sprzedażą codziennie zmaga się z presją dotyczącą zorientowania na wyniki czy koniecznością zaprojektowania i zrealizowania działań reklamowych we własnym zakresie.

Studia szczególnie polecamy:
  • pracownikom przedsiębiorstw zajmujących się wsparciem procesu sprzedaży, popularyzacją oferty firmy czy rozpowszechnianiem informacji na temat produktu w mediach
  • kadrze zarządzającej na różnych szczeblach
  • pracownikom mediów, agencji reklamowych, promocyjnych i interaktywnych
  • przedstawicielom urzędów i służb zajmujących się pozyskiwaniem środków i ich wydatkowaniem w celach promocyjnych

Cele studiów:
  • przygotowanie do organizacji oraz realizacji kampanii reklamowej
  • przekazanie podstawowej wiedzy z zakresu reklamy i promocji
  • zdobycie umiejętności i poznanie osobistych doświadczeń oraz sprawdzonych rozwiązań organizacyjnych praktyków z dziedziny funkcjonowania mediów czy produkcji materiałów promocyjnych
  • praca nad wizualnym aspektem tworzenia nośników informacji
  • zapoznanie z prawnymi zagadnieniami reklamy
  • zaznajomienie z działaniami w nowych mediach
  • praktyczna realizacja tradycyjnych materiałów prasowych, radiowych i telewizyjnych
  • zdobycie umiejętności publicznej prezentacji, z uwzględnieniem przygotowania materiałów dla prasy, udzielania wywiadów, przeprowadzania konferencji prasowych
  • praktyczne wykorzystanie wiedzy o funkcjonowaniu grup nacisku i sponsoringu

Kierownik Studiów: dr Krzysztof Borowczyk
Czas trwania: 2 semestry

© Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań | tel. centrala +48 (61) 829 40 00, NIP: 777-00-06-350, REGON: 000001293

Ten serwis używa plików "cookie" zgodnie z Polityką Cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.