Zarządzanie Wartością Klienta

Sekretariat Studiów Podyplomowych
mgr Agata Sierchuła

Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza
61-614 Poznań
ul. Umultowska 89a
pok. 48
tel. 61 829 65 20, fax 61 829 66 26
poniedziałek-piątek, godz. 9.00-15.00
e-mail: agata.sierchula@amu.edu.pl
http://www.wnpid.amu.edu.pl

Szczegółowe informacje: http://podyplomowepoznan.pl/zarzadzanie-wartoscia-klienta/


Charakterystyka:
To studia stworzone z myślą o kompleksowym rozwoju kompetencji sprzedażowych, zarówno miękkich, twardych, jak i społecznych. Głównym jej celem jest podniesienie poziomu wiedzy teoretycznej i praktycznej z dziedziny szeroko pojętego handlu.
 
Studia podyplomowe szczególnie polecamy:
  • handlowcom, sprzedawcom, przedstawicielom handlowym;
  • konsultantom i doradcom zajmującym się sprzedażą;
  • sales manager, account manager;
  • kierownikom regionalnym w działach sprzedaży;
  • specjalistom ds. obsługi klienta, zarówno stacjonarnym jak i mobilnym.
Cele studiów:
Jako absolwent Podyplomowego Studium Zarządzania Wartością Klienta zdobędziesz wysoko specjalistyczną wiedzę i praktyczne kompetencje, w tym w szczególności umiejętność:
  • interpretowania zachowań konsumentów;
  • aktywnego pozyskiwania klientów;
  • skutecznego prowadzenia rozmowy handlowej;
  • efektywnej obsługi klienta przez telefon;
  • prowadzenia negocjacji, tak aby zwiększać prawdopodobieństwo osiągnięcia założonych celów;
  • stosowania reguł wpływu społecznego i obrony przed manipulacją;
  • rozróżniania uwarunkowań kulturowych wpływających na prowadzenie sprzedaży;
  • stosowania nowoczesnych narzędzi wspierających przygotowanie ofert i prezentacji;
  • projektowania programu lojalnościowego zgodnego z celami organizacji;
  • budowania marki własnego produktu/usługi;
  • wdrażania podejścia Brand & Customer Experience;
  • wdrażania narzędzi e-marketingowych w handlu;
  • analizowania sprzedaży za pomocą wybranych wskaźników;
  • interpretowania podstawowych aspektów prawnych funkcjonujących w handlu;
  • budowania efektywnych relacji z klientami w oparciu o ich preferowane style poznawcze;
  • zarządzania sobą w czasie;
  • asertywnej komunikacji z trudnym klientem;
  • radzenia sobie w sytuacji stresu;
  • autoprezentacji;
  • minimalizowania barier komunikacyjnych;
  • dawania i przyjmowania komplementów;
  • wypracowania dla siebie skutecznych nawyków działania, wspierających automotywację do pracy w handlu.

Kierownik Studiów Podyplomowych:
dr hab. Adam Szymaniak

Czas trwania: 2 semestry

© Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań | tel. centrala +48 (61) 829 40 00, NIP: 777-00-06-350, REGON: 000001293

Ten serwis używa plików "cookie" zgodnie z Polityką Cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.