Interfejs poczty studenckiej

Możliwość zmiany hasła dostępna jest pod adresem https://panel.amu.edu.pl

Office 365

Gdy wystąpią problemy...

  • W pierwszej kolejności należy zapoznać się z sekcją Pierwsze logowanie.
  • Po zmianie hasła należy dla pewności usunąć pamięć podręczną przeglądarki, z której się korzysta.
  • Nie należy próbować logować się z błędnym hasłem więcej niż 3 razy!. Po 3 próbach zadziała mechanizm blokady konta - zostanie ono zablokowane na 30 minut. Każda kolejna próba logowania = zwiększenie blokady +10 minut.

W przypadku wystąpienia problemów z logowaniem do usługi Office365, prosimy pisać na adres helpdesk@amu.edu.pl.
W treści maila (oprócz opisu problemu) prosimy podać:

  • Komunikat błędu
  • Identyfikator logowania w domenie @st.amu.edu.pl (studenci) lub w domenie @o365.amu.edu.pl (pracownicy)